Sunday, May 12, 2013

it's monday already...


and shinya is now at nagoya airport. his flight will make a stopover in tokyo and finally to lax. no, niimie is not coming with him, just shinya's luggage increased. (borrowed niimie's zero halliburton attache case that niimie found at a swap meet here :D) photo by Ken-chan

ということで、もう名古屋空港らしいです。左はN美氏。一緒に来るのかと思いきや、木村氏の荷物が増えてスーツケースを貸してくれたようです。このスーツケースも確かN美氏がこっちのスワップミートで見つけたものじゃないかな。何か笑える。写真はKンちゃん氏よりご提供いただきました。本当にたくさんの皆さまにお世話になっちゃいました。みなさま、おつかれさまでした!ありがとうございます!名古屋から成田経由の木村氏、無事に戻れるでしょうか、それとも間違えて南米に到着しちゃったりしないですかね、期待が高まります。


No comments: