Tuesday, November 13, 2012

wish we could keep this little honda...


picked up this honda CT90 for someone (not niimie).

頼まれもののホンダCT90を引き上げに行って帰ってきたら、もう乗り回すしかないでしょう。嬉しそうな木村氏。

according to the former owner, its top speed is 55mph. ah, same as the 1915 indian! let's try it.

取りに行った先のおじさんが、トップスピード55マイル出るぞ、なんて言っていたけど・・・それってインディアンと同じじゃないの、50cc 90ccなのに!試してみましょう、そうしましょう(自分のじゃないけど)。




"you meet the nicest people on a honda"

ユー ミート ザ・ナイセスト ピーポー オン ア ホンダ。

little honda




4 comments:

jam'zgarage said...

いいでしょう~!!(僕のでもないけど…) 一家に一台はあってもいいですよね~! あ~、楽しいな~o(^▽^)o。

因みに…、90CCですよ。

menacing ayu said...

jam'zgarage: ですよね~ あ、90ccでしたね!

Pirate Tom said...

I ride a little Honda! Okay, it's not so little at 593cc or so, but everyone else keeps telling me they think it's little. I just think it's fun!

menacing ayu said...

Pirate Tom: hahaha nice!