Tuesday, October 13, 2015

fustiness...



artist Ken (Fusty Works from Tokyo) who did this rad art work for Brat Style stopped by. he does all cool projects with many others including this year's TROG (The Race of Gentlemen) plaque. after TROG in the East Coast, Go Takamine & Masumi of Brat Style brought him to our workshop.

来ました、アーティスト・ファスティ。こちらのブラット・スタイルのバンダナも彼の作品だし、今年の東海岸での浜レース(The Race of Gentlemen)のプラークを描いた人でもあります。とにかく木村氏も筆者もイカしてるのにじわっとくる彼の作品のワンフーでございます。浜レースを終えて西に戻って来たブラットのGTカミネ氏とMスミ嬢がそんな多忙なファスティ先生をチャボに連れてきてくれました。あーありがたや。

and of course we went for a canyon ride. took GRR all the way to Mt.Baldy.

チャボのおもてなしと言えば山(しかない)。本日は山脈コース(通称幻のターチーロード)で山々を超えてマウント・バルディまで。


all singles + R60/6. the best lineup ever!

単気筒4台プラスベーエムヴェーのR60/6、最高のラインナップです。

run out of the gas in a timely manner!

山から降りて戻って来たらちょうどガス欠とは、さすが!



had so much fun riding with these guys and lovely Masumi-chan.

Mスミ嬢の悲鳴があがるほどの面白エピソードでしっかりアズサに爪痕を残したアーティスト・ファスティと蜂に刺されて災難なGTカミネ氏と。プププ

Brat Style SR500 and SR400 ♡


Brat Style SR500, SR400 and R60/6 ♡♡ great bikes and great people.

すっごい好きな人達と乗れて楽しかった!また来てくださいませ。



No comments: