Tuesday, March 14, 2017

the boundary between work and non-work is not defined clearly...


came to see the Honda guru Tim Mings and showed off our little ones.

近所のホンダ博士のTM氏に自慢のホンダを見せびらかしに来た。

Tim also had a new toy, the Tohatsu Runpet and let shinya ride it.

こちらTM氏も究極の変の態。案の定、ご自分の新しいコレクション、トーハツ・ランペットを見せびらかし返し。まったく敵いません。



 lunch ride of the day in the canyon.

本日のルンチ・ライドはCB77とCB160で山へ。


after we came back from the ride, shinya took hours for fine tuning the CB160. it ran just fine so i thought he went insane but i tried afterwards and... even i could feel the difference! it went from fine to super fine ;P

戻るや否や、狂ったようにCB160の微調整にのめり込む木村氏。特に問題があった訳ではないけれど、チューン後に乗ってみたら乗り味が驚異的にアップグレードされていて驚きのあまり腰が抜けそうになった。やはり、調子の良い乗り物は乗っていて楽しい。



shinya's starting to prepare a flat track racer for me using the XR185.

そろそろ筆者のフラット・トラック用のマスィーンの準備が始まる予感。XR185改200。ありがたや。





 to be continued...

続く・・・





back to his regular work. the Aermacchi project.

そして本業に戻る。マッキ・プロジェクト。
decided to remake the backbone of the fuel tank. he said he didn't like the one he made earlier anymore.

燃料タンクの背骨がどうもしっくりこなくなってしまったので、作り変えることにしたみたい。


to be continued...

こちらも続く・・・





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